Ekspres Saeco Intelia błąd nr 15

Jeśli na wyświetlaczu Twojego ekspresu do kawy Saeco Intelia pojawi się błąd oznaczony numerem 15, musisz podjąć odpowiednie kroki, aby przywrócić sprzęt do właściwego działania. Bez rozwiązania problemu nie będziesz w stanie przygotować kolejnej kawy, więc na pewno chcesz dowiedzieć się, jak sobie z tym poradzić. Najprawdopodobniej Twój ekspres przestał działać i nie wykonuje żadnych czynności. Co zrobić, gdy pojawi się błąd numer 15?

 

Błąd E15 w ekspresie Saeco Intelia występuje, gdy wcześniej na wyświetlaczu pojawił się kod błędu 14. Kod błędu 14 dotyczy przegrzania urządzenia. Jeśli po rozpoczęciu procesu schładzania ekspres nadal nie działa i minie godzina, najprawdopodobniej na wyświetlaczu pojawi się kod błędu 15 lub E15. W takim przypadku należy skontaktować się z serwisem. Niestety, nie można samodzielnie poradzić sobie z tym problemem.

 

Błąd 15 lub E15 w ekspresie Saeco Intelia oznacza problem z temperaturą grzałki. Jeśli pojawi się na panelu Twojego ekspresu, problem może wynikać z uszkodzenia grzałki lub czujnika temperatury na grzałce. W obu przypadkach należy niezwłocznie skontaktować się z profesjonalnym serwisem. Nie próbuj rozbierać ekspresu samodzielnie – zadzwoń do nas. Przeprowadzimy przegląd Twojego sprzętu i zdecydujemy, jak dalej postępować. Być może konieczna będzie wymiana grzałki lub czujnika.

 

Pamiętaj, że aby ekspres działał prawidłowo i służył Ci przez wiele lat, musisz:

  • używać filtrowanej wody
  • regularnie odkamieniać ekspres
  • używać tylko dobrej jakości kawy
  • regularnie oddawać ekspres do zaufanego serwisu na przegląd.
Scroll to Top
Przewiń do góry