Ekspres Saeco Philips błąd nr E05

Ekspresy do kawy Philips Saeco są kochane przez miłośników kawy każdego dnia. To wspaniałe maszyny, które w mig potrafią zaparzyć pyszną kawę. Ale co, jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawi się nieoczekiwany komunikat o błędzie lub ikona ostrzeżenia? Przede wszystkim spokojnie zapoznaj się z problemem. Nie próbuj też za wszelką cenę przygotować napoju przed naprawieniem błędu. Ekspresy do kawy Saeco – błąd e05 i inne kody błędów, które występują w tych urządzeniach, zwykle są prostymi awariami, które możesz naprawić samodzielnie.

Ekspres do kawy Saeco – błąd e05

Jeśli podczas użytkowania Twojego ekspresu do kawy Philips Saeco na ekranie pojawi się błąd 5, oznacza to problem z prawidłowym przepływem wody. Co to dokładnie oznacza? Jeśli masz jeden z modeli Philips Saeco w swoim domu, e05 pojawi się, gdy cyrkulacja wody jest zablokowana przez powietrze lub kamień kotłowy.

W tym przypadku ekspres do kawy automatycznie zasugeruje ponowne uruchomienie urządzenia w celu uzupełnienia przepływu wody. Jeśli zresetowanie urządzenia nie pomaga, powinieneś:

  1. Wyłączyć ekspres do kawy
  2. Opróżnić zbiornik na wodę i usunąć filtr
  3. Napełnić zbiornik wodą i umieścić go z powrotem w urządzeniu
  4. Włączyć urządzenie. Gdy ekspres do kawy się rozgrzeje, wybierz opcję wydawania gorącej wody i wlej 2-3 filiżanki gorącego płynu.

Jeśli mimo wykonania powyższych czynności na ekranie nadal pojawia się błąd e05, ekspres do kawy Saeco musi zostać odwapniony.

Błąd e05 ekspresu do kawy Saeco i inne kody błędów

Jakie inne numery (kody błędów) mogą pojawić się na ekranie Twojego urządzenia? Oprócz błędu e05 na monitorze mogą pojawić się inne kody błędów, które prawdopodobnie będziesz w stanie obsłużyć samodzielnie. Kody te obejmują e01, e03, e04, e11 i e14.

Chcesz wiedzieć, co oznacza każdy z tych kodów i jak je samodzielnie naprawić? Poniżej podajemy informacje, które pozwolą Ci samodzielnie wyeliminować każdy z tych błędów.

Scroll to Top
Przewiń do góry