Problem: Ekspres nie widzi wody w zbiorniku

Zdarzyło Ci się kiedyś, że mimo napełnienia zbiornika wodą, Twój ekspres do kawy uparcie wyświetla komunikat „brak wody” lub „napełnij zbiornik wody”? To frustrujące, ale nie martw się! Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby rozwiązać ten uciążliwy problem.

Każdy ekspres do kawy ma swoją własną osobowość i unikalny sposób działania – są bardziej lub mniej skomplikowane. Niemniej jednak, mają pewne podobne usterki, z którymi się spotykamy. Dlatego radzimy naszym Klientom, aby najpierw spróbowali poniższych czynności.

Jeśli Twój ekspres wymaga nie tylko uzupełnienia wody, ale również odpowietrzenia, możesz to zrobić za pomocą gorącej wody. Wystarczy przelać wrzątek przez dozownik, postępując zgodnie z następującymi instrukcjami:

  • Włącz ekspres do kawy.
  • Napełnij zbiornik wodą.
  • Włóż dozownik z gorącą wodą.
  • Naciśnij przycisk włączania/zatrzymywania, aby rozpocząć nalewanie gorącej wody.

Komunikat zniknie, a twój ekspres będzie gotowy do działania.

Jeśli problem nie ustąpi, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem specjalistów. Chętnie pomożemy zdiagnozować problem i wyeliminować usterkę.

Zapowietrzenie ekspresu najczęściej występuje podczas wymiany filtra wody lub gdy w zbiorniku brakuje wody. Dlatego ważne jest regularne kontrolowanie poziomu wody w zbiorniku i uzupełnianie jej w razie potrzeby. Przydatne może być również sprawdzenie przepływu wody bez filtra oraz stanu filtrującego.

Pamiętaj, że każdy ekspres do kawy może mieć różne cechy konstrukcyjne i funkcje, dlatego zawsze warto sięgnąć po instrukcję obsługi dostarczoną przez producenta. Jeśli nie jesteś pewien, jak przeprowadzić procedurę odpowietrzania, zawsze możesz skonsultować się z profesjonalnym serwisem ekspresów do kawy.

Teraz, z odzyskanym pełnym działaniem ekspresu do kawy, możesz delektować się aromatycznym napojem każdego ranka.

Scroll to Top
Przewiń do góry